Monday, November 03, 2008


SALAM...................................
lamo tak memblogkan diri..hahah..ini lah surat yg telah memberikan jawatan tenaga pengajar pada aku.selaepas dapat je surat ni aku terus bebincang ngn orang umah dan kemudian memutuskan untuk tidak menjadi tenaga pengajar kerana gaji yg amat rendah dan telah di hina oleh pegawai mara di situ.bagi aku hina la tu..pasal yg jadi trainer ni duo org je yg sorang tu ade degree aku ade pengalaman je tapi ade la sijil,pegawai tu kate, gaji ikut pelajaran pengalamn tak terima...aku terase la..pasal aku dah lama, bukan tere sangat pun ,cuma dah lama dlm industri ni,tapi pe nak buat orang melayu tak pernah nak ambik berat pasal pengalama dio cuma pikir pasal standard...membe aku tu dapt beribu ribu wahh aku dapa t tu je...cam pundek HIDUP MELAYU.....pape pun ni la pengalaman aku ngn orang2 yg rase dah best..aku ingat muke sombong dua pegawai tu...

1 comment:

INDRA QIRANA said...

sian ko...